Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Nya öppettider för telefon hos Bolagsverket

Från den 3 december 2018 har Bolagsverket nya öppettider för telefon. Du kan ringa oss, måndag–fredag 9–15. Vi gör den här förändringen för att det ska bli enklare för dig att få svar på din fråga redan vid första kontakten med oss.

Våra specialområden årsredovisningar, likvidationer, verklig huvudman och beställning av produkter med flera, når du under samma tid. Specialområdena har lunchstängt kl. 12–13.

Tips!
  • I våra  självservicetjänster kan göra ditt ärende precis när det passar dig.
  • I vårt kundforum kan du hitta svar på de vanligaste frågorna vi får. Hittar du inte svaret kan du alltid ställa en egen fråga.
  • När du ska anmäla ett ärende i vår e-tjänst på verksamt.se kan du även få hjälp via vår chatt som finns i tjänsten. Chatten är öppen måndag–fredag 9–15.

Bolagsverket Rapportera olämpligt innehåll
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.